| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 30 日 星期五  |
| 阿旺 |
分類: 未分類 |
今日中午果時,12:00左右啦
落左去剪髮,點知果條友話要等到1:30=.="
咁我咪去個fd屋企玩陣先囉
跟住1:15左右我再落番去....
仲剪緊>"<
咁咪我坐低等等佢囉....
等等下同佢單聲話返home食飯=.="""""
跟住跑番屋企食....
一來一回20min左右,居然冇人去剪頭髮@@
剪完之後去左踢波波
俾人話我叫頭似..................阿旺>"<
我覺得唔係好似.....
但俾佢地一路講一路笑....激死
|
2005 年 12 月 29 日 星期四  |
| body檢查 |
分類: 未分類 |
今日早左起身,因為要去身體檢查.....
到左10:30左右,去到果度啦(乜乜院=.=")
之後俾左張問卷我,叫我填喎.....填填下見到本班最可愛的女孩←自己估係邊個
跟住有人叫1-70號去5號房.....咪去囉
之後度高磅重.....正常ge動作...
到驗眼...左眼全部睇晒^3^,右眼睇唔晒=.="
驗完之後俾人"的"我出去量血壓(凸)
量完1次仲未夠,15min後又要量多次
咁我咪係5號房入面等囉....
等啊等..........
惡夢而家發生......原來登記處果度有人叫我.....
但我等緊又唔知.....
仲打電話俾我老豆.......
跟住量完血壓之後又去見姑娘....
跟住大過我少少果個黎左....俾左部電話我叫我打俾老豆......
咪同老豆講番囉.....
之後又要去睇醫生.....
睇完就走得....
你估下我睇左幾耐???足足2粒鐘=.= |
2005 年 12 月 28 日 星期三  |
悶悶的一天  |
分類: 未分類 |
今日上午,好似平時咁樣----------打雞雞
下午就同simon個傻仔去踢波,踢踢下成班友話去打籃球喎....
咁咪跟埋去囉,點知冇我份ge,咪自己死返黎囉
返黎果時見到有個人好似識ge,但認唔出係who=.=" |
2005 年 12 月 27 日 星期二  |
| 惡夢的完結 |
分類: 未分類 |
今日,老豆唔駛返工
so只得上午9:00前打得雞雞=.="
我得登早d起身打雞雞=.="(唔係成日冇得"店"電腦)
到左10點幾到,老豆先叫我收手入房溫豬豬喎=.=(估下我有冇溫豬豬)
跟住一路到下午,偷走出街(其實全部人覺覺豬架=.=)
去左人地home
到左晚上10點幾到,終於可以再次"店"部雞
到11點幾,俾人叫覺覺豬喎....... |
2005 年 12 月 26 日 星期一  |
| 絕交 |
分類: 未分類 |
今日6:30,本來約左個fd去打baskteball ge
但俾佢拖到7:30先去=.='
之後咪打囉.....打到9點幾到
我就話要走啦....
但佢話要走ge話就要win左佢先,咁我咪陪佢玩下囉
玩完我就一定走架啦
但走果時俾佢拎走左個波,我咪同佢死過囉
同佢打左輪之後用極速跑番home
佢跑得快過我,邊有可能放甩到佢=.='
跟住去到home樓下,佢就話:好x狗囉,絕交
就咁1句話後,我就走左..... |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »
|