笨笨男的日記
這是笨笨男小孩的日記
calvinyip
暱稱: chicken
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
生日...
手球
...
無無聊聊...
我部電腦整好lu~~
文章分類
全部 (79)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 79
留言總數: 25
今日人氣: 0
累積人氣: 1313
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 30 日  星期五   晴天


阿旺 分類: 未分類

今日中午果時,12:00左右啦

落左去剪髮,點知果條友話要等到1:30=.="

咁我咪去個fd屋企玩陣先囉

跟住1:15左右我再落番去....

仲剪緊>"<

咁咪我坐低等等佢囉....

等等下同佢單聲話返home食飯=.="""""

跟住跑番屋企食....

一來一回20min左右,居然冇人去剪頭髮@@

剪完之後去左踢波波

俾人話我叫頭似..................阿旺>"<

我覺得唔係好似.....

但俾佢地一路講一路笑....激死



2005 年 12 月 29 日  星期四   晴天


body檢查 分類: 未分類

今日早左起身,因為要去身體檢查.....

到左10:30左右,去到果度啦(乜乜院=.=")

之後俾左張問卷我,叫我填喎.....填填下見到本班最可愛的女孩←自己估係邊個

跟住有人叫1-70號去5號房.....咪去囉

之後度高磅重.....正常ge動作...

到驗眼...左眼全部睇晒^3^,右眼睇唔晒=.="

驗完之後俾人"的"我出去量血壓(凸)

量完1次仲未夠,15min後又要量多次

咁我咪係5號房入面等囉....

等啊等..........

惡夢而家發生......原來登記處果度有人叫我.....

但我等緊又唔知.....

仲打電話俾我老豆.......

跟住量完血壓之後又去見姑娘....

跟住大過我少少果個黎左....俾左部電話我叫我打俾老豆......

咪同老豆講番囉.....

之後又要去睇醫生.....

睇完就走得....

你估下我睇左幾耐???足足2粒鐘=.=



2005 年 12 月 28 日  星期三   晴天


悶悶的一天 鬱悶 分類: 未分類

今日上午,好似平時咁樣----------打雞雞

下午就同simon個傻仔去踢波,踢踢下成班友話去打籃球喎....

咁咪跟埋去囉,點知冇我份ge,咪自己死返黎囉

返黎果時見到有個人好似識ge,但認唔出係who=.="



2005 年 12 月 27 日  星期二   晴天


惡夢的完結 分類: 未分類

今日,老豆唔駛返工

so只得上午9:00前打得雞雞=.="

我得登早d起身打雞雞=.="(唔係成日冇得"店"電腦)

到左10點幾到,老豆先叫我收手入房溫豬豬喎=.=(估下我有冇溫豬豬)

跟住一路到下午,偷走出街(其實全部人覺覺豬架=.=)

去左人地home

到左晚上10點幾到,終於可以再次"店"部雞

到11點幾,俾人叫覺覺豬喎.......



2005 年 12 月 26 日  星期一   晴天


絕交 分類: 未分類

今日6:30,本來約左個fd去打baskteball ge

但俾佢拖到7:30先去=.='

之後咪打囉.....打到9點幾到

我就話要走啦....

但佢話要走ge話就要win左佢先,咁我咪陪佢玩下囉

玩完我就一定走架啦

但走果時俾佢拎走左個波,我咪同佢死過囉

同佢打左輪之後用極速跑番home

佢跑得快過我,邊有可能放甩到佢=.='

跟住去到home樓下,佢就話:好x狗囉,絕交

就咁1句話後,我就走左.....