尋日中環D相:

呢個就係回教廟啦~

回教廟既正面

又係回教廟~(你影咁多張回教廟做咩野呀?~
我:我要做project嘛~)(不屑你)

回教廟既窗窗 =3=

呢個入左鏡既女仔__火頁也?!~

中環既街道...

陡峭的街道呢...如果跌落去,肯定實死冇生呀!!~(當保齡球玩咩?!~)

見到有倒影既唔使驚,唔係鬼,係我o係度影相者...

好高既building啊~令我諗起GEOG書D野...(忽發奇想,我究竟係呢座buiding既幾分之一呢?!~)
文武廟前既獅子座(巧有氣勢呢!!)

我地同個外國姐姐(仲有BB)做完訪問後既大合照/ \ / \
猜猜我是誰??

呢度就係摩囉街啦?!~

摩囉街其中一間鋪買既野~ ''我們都是向陽花'' 嘔啦

摩囉街其中一間鋪__''南記''老闆~~~

大合照(一) (你地睇唔睇得出有新舊混合呀?!~)

大合照(二)

呢本野係末好有香港特色呢?(我要吐囉...)佢係電影公仔書黎架~~

貓王 重現經典 @@ (有冇嘔吐袋呀?)

呀魚的大頭貼?!~
你燦爛奪目的笑容,真是超美啊(普通話)!!!!!!!!!!
(p.s.其實我仲有D我同呀哥影既發癲相,包括做戲,自拍等等,不過我怕會挨打,所以都係唔pOsT啦~SORRY)
原來pOsT相真係唔容易架,
不過我一定會pOsT多D相,
以挽救人氣~奸色爹!!!~