[["*路越走越曲折" ,, 不能回頭了* [[|"
[[ °° 我流浪在擁擠的從前.."*
]]" 便利商店裡,,誰也買不到"我們最想要的東西! ﹏*"
))" TO BE OR NOT TO BE~>THAT IS A QUESTION!"
can2
暱稱: ..++* Can "_*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-08-13
2007-08-11
2007-07-25
好聽啊!!!>V<"...
嗯!
文章分類
全部 (237)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
""[|* my 留言板板 ...
_" my xanga..-|]+...
最近訪客
最近沒有訪客
**<<[[FAHRENHEIT!]]>**
日誌統計
文章總數: 237
留言總數: 479
今日人氣: 13
累積人氣: 11118
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 27 日  星期三   晴天


RED!!!>33<" 分類: 未分類

打下呢幾日O既野先!!呢幾日真係忙爆!><"日日都夜訓!!=3="太唔掂LA!

星期日!由於大風,,D蔭又吉眼,,-3-"就好衝動咁自己走左去自己剪!都OK LA!不過睇耐左又覺得太短了,,-3-"

星期一,,我記得要當值,,!有人剪左髮!>V<"首先見到ZOE!>V<"佢D蔭好得意呀!>V<"KA,,XD"之後佢話我知梁華個頭好搞野,,我就睇下LA,,,一見到佢我就不禁地大笑出來,,XD"好似令仔呀!XD"好得意,,,*V*"笑左我成個當值時間,,,XD"哈哈,,之後LUNCH就去左206,,叫D F.1去行運動員LA!又見到梁華個死人頭,,細個左好多,,,太可愛LA,,好想MEET死佢,,XD"之後就去左當值LA!放學就補中史LA,,OK喎,,雖然佢問我,,我咩都唔識答,,-V-"但抄D野都幾有用呀!*V*"之後就練排球,,!>V<"MA MA地LA..><"太屎LA我!><"D怪手出哂黎!=3="同YOUNG SIR打左一陣,,佢D波都好大力!雖然望落去好似去得好慢,,-V-"之後7點幾先走!!

星期2!記得LUNCH O個時呀魚返左黎!!>33<"佢唔同左呀!感覺亦生蔬左,,-3-"我好想好似以前咁嗌佢老豆,,之後話好掛住佢,,-V-"但係我做唔到,,有一種蔬遠感..><"我曾經覺得老豆係我最可以依賴O既野人,,但而家我諗我O既諗法,,唔可以唔變LA!"老弄已經唔同左LA!><"之後上PA堂好正,,-V-"好累地訓左成半個鐘!!>V<"之後週會聽視力有問題O既人講野,,個月媚EE好正,,XD"與時並進!>V<"都幾好丫!我好專心!!>V<"可能我訓左半個鐘O既問題,,XD"但ANI話好悶,,-V-"之後放左就去左ART ROOM整野!!>V<"好玩呀!>V<"6點幾走LA,,見到WING貽佢地未走,,就叫下佢地LA,,之後比佢地拉住左,,玩HALLOWEEN預習,,XD"O係度嚇人,,未玩完就走LU,,,KARYEE喊呢!><"唔好咁LA!><"之後同AUKA搭車走!>V<"之後O係HOME好早竟做功課,,*V*"呀哥O係度搞無線上網,,搞到成11點幾就用得返,,-3-"仲要係搞唔掂,,成12點幾先有得做NEWS READING!=3="成差唔多1點先訓!><"我死LA!!=3="

今日LA!!一早返去LA!之後上堂,,POLLY呢幾日電直左!>V<"都幾令!>V<"斯文D!>V<"之後講講下又講下D題外話,,好快就下課了,,*V*"之後到LUNCH LA,,林國榮同F.6打波,,,OK LA,,,D人嘩嘩聲,,-V-"搞到我又有D想打,,XP"之後上ECON!超眼訓!!太失敗LA!!><"太夜訓,,-3-"搞到好多野都唔明LA!!><"之後上CH,,又訓左,,-3-"唉!!!!我唔鐘意咁呀!><"聽D,,唔聽D LA!之後放學呢,,就走LU!!去管弦!!上左302睇下RED HOUSE先LA!冇D大O既O係度囉,,-3-""個個都學會唔得閒,,-3-"之後就去返管弦LA!聽到個超壞消息!細細佬同我講我漏左個名印O係306,,比人吸到周圍都係囉!!><"妖!D人咁無聊GA!=3="之後諗住去拎返LA,,但又有人O係度補課喎!拎唔到!><"死LA,,大獲LA!比人見到死十世LA!><"唉!唔怪得硬係覺得筆袋小左D野LA,..-3-"唉,,更係得罪人多,,比人咁玩法..-3-"算!聽日去拎返!"之後就去吹新野,,-V-"十世冇掂過,,生哂LU!=3="之後放BREAK,,見到呀日同JENI佢地返左黎!!>33<"LOVE!之後去完管弦就LA LA聲去搵呀日佢地!!>V<"嘩!即同呀日來個擁抱!!>V<"好正呀!XD"佢帶CON呀而家!>V<"大個仔LA!XD"之後去左CANTEEN,,同RED HOUSE一齊玩LA!>V<"好開心呀!>V<"之後傾計LA!梁華烹飪焗LONE哂D COOKIES!XD"好好笑,,仲要得佢一個男仔係烹飪!XD"之後JENI同梁華坐埋一齊,,JENI即刻老左,,XD"因為梁華真係太細個LA,,個樣,,XD"18歲LA,,仲成個中2,3O既細路,,我今日終於有機會拍佢個頭LA!XD"我想拍佢個頭好耐GA LA,,XD"太得意LA!XD"之後就係咁影相!!>V<"GD!!好有家庭FEEL!!>33<"I REALLY FEEL HAPPY TODAY!>V<"之後O係CANTEEN影完去網球場,,網球場影完出去籃球場玩!>V<"之後ZOE同梁華鬥高,,梁華真係好矮呀!矮過ZOE 2CM!XD"做成新一代短短人!XD"而家薯仔係長人,,ZOE係短人,,梁華係短短人,,XD"好彩我冇玩呢家野,,唔係我就係最短O個個LA,,-3-"之後O係度傾計...O係度玩!!>V<"好好好開心,,個個都唔想走!!>V<"好耐冇試過LA!>33<"正!!之後7點幾,,呀福,,樹熊O個D走,,我地又走LU!同梁華走LA又!!O係度傾左好多野,,*V*"嗯,,之後返到HOME都7點幾8點LU!*V*"

100個希望聽日運動員進場夠人,,!-3-"唔要比MISS LEE話!><"






訪客留言 (返回 can2 的日誌)


freesia 於 2006-10-01 06:35 PM 發表:
我呢幾日都好夜訓..-m-
好累添!!但又多功課- -...
今晚要搞掂佢!><
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗚嗚嗚..><"好驚搞唔掂,,><"
Posted at 2006-10-01 07:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]