我地係強中霸!!
你地接不睱!
我地紅社實行拼天下!
唔理你地幾咁威!
我地紅社最巴閉!
紅社紅社,,人才濟濟!
橫掃全場我地至威!
即使今年得唔到任何大獎,,但O係我心目中,,今年O既紅社就如呢句口號所講!"
我愛紅社!因為社員都好好!
我慶幸自己係紅社!因為紅社行O既係懷柔政策!
我鐘意紅社!!因為紅社真係比到另一個家O既感覺比我!!
我樂意為紅社付出所有玩O既時間!因為做紅社O既野比每星期都會做,,漫無目的咁行街黎得有意義同開心!!
我鐘意同紅社O既人一齊玩!因為佢地都係好人!玩得之人!同佢地一齊無一刻會悶!
我享受LUNCH O既時間去6S同COMMITTEE一齊傾野!因為佢令我感覺到自己有用!
我感謝開學時圈我入紅社O既老師!因為我認為我而家得到O既!!O係其他社唔會得到!!
心中的那團紅色火焰仍然燒得很艷麗!希望這團火能夠不繼漫燃至每一個社員!!
RED HOUSE FIRE!BURNING EVER!!
|