[["*路越走越曲折" ,, 不能回頭了* [[|"
[[ °° 我流浪在擁擠的從前.."*
]]" 便利商店裡,,誰也買不到"我們最想要的東西! ﹏*"
))" TO BE OR NOT TO BE~>THAT IS A QUESTION!"
can2
暱稱: ..++* Can "_*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-08-13
2007-08-11
2007-07-25
好聽啊!!!>V<"...
嗯!
文章分類
全部 (237)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
""[|* my 留言板板 ...
_" my xanga..-|]+...
最近訪客
最近沒有訪客
**<<[[FAHRENHEIT!]]>**
日誌統計
文章總數: 237
留言總數: 479
今日人氣: 8
累積人氣: 11103
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 29 日  星期日   晴天


我愛紅社!! 分類: 未分類

我地係強中霸!!
你地接不睱!
我地紅社實行拼天下!
唔理你地幾咁威!
我地紅社最巴閉!
紅社紅社,,人才濟濟!
橫掃全場我地至威!

即使今年得唔到任何大獎,,但O係我心目中,,今年O既紅社就如呢句口號所講!"

我愛紅社!因為社員都好好!
我慶幸自己係紅社!因為紅社行O既係懷柔政策!
我鐘意紅社!!因為紅社真係比到另一個家O既感覺比我!!
我樂意為紅社付出所有玩O既時間!因為做紅社O既野比每星期都會做,,漫無目的咁行街黎得有意義同開心!!
我鐘意同紅社O既人一齊玩!因為佢地都係好人!玩得之人!同佢地一齊無一刻會悶!
我享受LUNCH O既時間去6S同COMMITTEE一齊傾野!因為佢令我感覺到自己有用!
我感謝開學時圈我入紅社O既老師!因為我認為我而家得到O既!!O係其他社唔會得到!!

心中的那團紅色火焰仍然燒得很艷麗!希望這團火能夠不繼漫燃至每一個社員!!

RED HOUSE FIRE!BURNING EVER!!






訪客留言 (返回 can2 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]