MySpace Playlist at MixPod.com
今日,係我去中學面試ge大日子~ 我細估唔到面試係咁簡單ga~ D問題超easy~ 中英都係咁esay~ D人仲會問你煲冬瓜,勁,勁,勁easy lo^v^ 之前係學打針,隻手到咗E+仲尺尺疼,E+仲有D發燒添-.-'' 一個字......慘ar-v-'' XD~~~~~