Forever
2009 年 10 月 27 日  星期二   晴天


生日 開心 分類: 未分類

聽日生日喇......

超開心^.^

甘快又大一歲了,

轉下眼就過佐,

吾知呢年做過D咩?

好似渾渾噩噩甘,

吾知自己進步佐定係退步佐?

唔.....

係我心目中,

我覺得自己愈來愈差,

都吾知點解??

唉...

 

 



2009 年 10 月 25 日  星期日   晴天


可怕的事情 驚慌 分類: 未分類

琴晚....

去佐睇私家醫生,

開佐D藥..

點知臨走時,

話要打針,

仲係吾係打手個D針,

個陣嚇死我,

因為我對打針有恐懼,

令我諗起以前打針發生過嘅事,

唉....

醫生仲講佐一件令我心會停止嘅事,

就係....就係....

過幾日要做手術,

我好驚吖...

記得細個個陣做眼科手術,

個段日子非常難過,

吾想再發生,

但好可惜...............



2009 年 9 月 19 日  星期六   晴天


T.R癡線 無奈 分類: 未分類

唉...

E+開學無幾耐,

就甘大壓力,

甘辛苦...

D T.R癡線咖,

日日都要默書,

吾係默書就小測,

吾係默中文就英文,

真係無日安寧,

係甘落去,

吾死都一身殘,

你地話係吾係無天理吖???



2009 年 9 月 7 日  星期一   酷熱


當我係"阿四" 疲倦 分類: 未分類

唉...

好辛苦吖>_<

番學係阿四,

日日都甘多野做,

就嚟應付吾到喇,

真係好大壓力,

我都係人嚟咖,

好似好一條橡皮圈甘,

拉得長會斷咖,

等於我壓力大會爆咯,

放學番到屋企,

又係打仗嘅時候,

忙到不得了,

連功課都係要11點先做到,

D人好似當我死甘,

根本就無當過我係D咩,

就連我嘅假期都霸佔埋,

我都吾知我嚟E個世上有咩用???



2009 年 8 月 29 日  星期六   雨天


我(學生)嘅心底話 呆滯 分類: 未分類

積積復積積,唔識就唔識,­

測驗夠刺激,居然冇題識,­

上堂聽唔識,搗亂多款式,­

自修一樣識,睬佢都生積,­

生係中國人,死係中國魂,­

要我學英文,梗係冇可能,­

英語唔合格,更顯我性格,­

數學唔合格,老師負全責,­

中文唔合格,咁我冇辦法,­

考試考得好,全靠隔籬做得好,­

考試考唔好,隔籬條友好老套,­

日日返學愁更愁,老師講嘢無厘頭,­

我就聽到似夢遊,次次批評冇理由,­

功課多到似報仇,做嘢做到似搲頭,­

返學為咗乜,日日被糟質,­

功課都係抄,一係就唔交,­

返學等放返,放學飲可樂,­

打鐘各自飛,就咁又一Day.