2009 年 10 月 27 日 星期二  |
生日  |
分類: 未分類 |
聽日生日喇......
超開心^.^
甘快又大一歲了,
轉下眼就過佐,
吾知呢年做過D咩?
好似渾渾噩噩甘,
吾知自己進步佐定係退步佐?
唔.....
係我心目中,
我覺得自己愈來愈差,
都吾知點解??
唉...
|
2009 年 10 月 25 日 星期日  |
可怕的事情  |
分類: 未分類 |
琴晚....
去佐睇私家醫生,
開佐D藥..
點知臨走時,
話要打針,
仲係吾係打手個D針,
個陣嚇死我,
因為我對打針有恐懼,
令我諗起以前打針發生過嘅事,
唉....
醫生仲講佐一件令我心會停止嘅事,
就係....就係....
過幾日要做手術,
我好驚吖...
記得細個個陣做眼科手術,
個段日子非常難過,
吾想再發生,
但好可惜............... |
2009 年 9 月 19 日 星期六  |
T.R癡線  |
分類: 未分類 |
唉...
E+開學無幾耐,
就甘大壓力,
甘辛苦...
D T.R癡線咖,
日日都要默書,
吾係默書就小測,
吾係默中文就英文,
真係無日安寧,
係甘落去,
吾死都一身殘,
你地話係吾係無天理吖??? |
當我係"阿四"  |
分類: 未分類 |
唉...
好辛苦吖>_<
番學係阿四,
日日都甘多野做,
就嚟應付吾到喇,
真係好大壓力,
我都係人嚟咖,
好似好一條橡皮圈甘,
拉得長會斷咖,
等於我壓力大會爆咯,
放學番到屋企,
又係打仗嘅時候,
忙到不得了,
連功課都係要11點先做到,
D人好似當我死甘,
根本就無當過我係D咩,
就連我嘅假期都霸佔埋,
我都吾知我嚟E個世上有咩用??? |
2009 年 8 月 29 日 星期六  |
我(學生)嘅心底話  |
分類: 未分類 |
積積復積積,唔識就唔識,
測驗夠刺激,居然冇題識,
上堂聽唔識,搗亂多款式,
自修一樣識,睬佢都生積,
生係中國人,死係中國魂,
要我學英文,梗係冇可能,
英語唔合格,更顯我性格,
數學唔合格,老師負全責,
中文唔合格,咁我冇辦法,
考試考得好,全靠隔籬做得好,
考試考唔好,隔籬條友好老套,
日日返學愁更愁,老師講嘢無厘頭,
我就聽到似夢遊,次次批評冇理由,
功課多到似報仇,做嘢做到似搲頭,
返學為咗乜,日日被糟質,
功課都係抄,一係就唔交,
返學等放返,放學飲可樂,
打鐘各自飛,就咁又一Day.
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|