【希望我們的心意不相隔5cm以上】....
candis
暱稱: 技安
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2011-02-05
2010-11-03
2010-09-30
2010-09-18
2010-09-11
文章分類
全部 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 255
今日人氣: 23
累積人氣: 4714
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 2 日  星期五   晴天


2009-10-02 分類: 未分類

琴日真係超開心囉...一早去左沙田搵樂仔...同佢一齊煲煙....好耐都冇見過佢...佢同之前都冇咩點變過""都係咁kai

哈哈~之後同佢去左油塘 搵我個f.d(朵皮)我地去左屋企後樓梯煲煙""又見到毛毛同劉雅佢地""超開心""同佢地一齊玩"

之後又去左藍田買公仔...之後樂仔走左...我就去左寶達搵阿bo同阿晞..佢地...

之後又見到 我好耐冇見過既f.d 例如:阿花.小戀.阿肥.毛毛球...阿俊...阿珍..小運吉..系系...貓仔... 叉燒仲有好多好多..不過唔記得左佢地叫咩名""

真係好開心. 同佢地一齊係m記玩雪糕囉""真係好好玩""見返佢地 我就好想回到過去7月暑假個陣時...同佢地日日都玩""

唉..真係好懷念""e+根本就冇咩時間可以見..因為我要返工 最最最最討厭就係返工"'因為唔可以陪F.D

之後8:15p.m走左 我同貓仔一齊搭車走...去到黃大仙 我同我個f.d阿爵一齊行返去...今日真係好開心"""

叉燒仲請我食野tim""好開心""

返到去..就一d都唔開心""我社工話我遲番"'所以唔比我..星期六去街囉...吹到遲囉..咩事...我根本就冇遲'''

唉..超慘囉"'(中秋節)都冇得出街"'我真係寧願跳樓死""超火"'超火"""

唉...最唔開心都係 我琴晚等左一個人既電話好耐  佢都冇打比我...真係超超超超灰"""等到3:00a.m佢都冇打黎囉...

佢話打比我架!!唉...唉...唉...唉...我好掛住佢....佢又知咩??

差一些可一起..妳與我那點距離...

越過知己的親密 然而未有擁吻過
共妳這麼的曖昧 已得到甚多??
無論妳喜歡誰??? 請妳記住留下給我這位置






訪客留言 (返回 candis 的日誌)


poer999 於 2009-10-03 07:45 PM 發表:
comment~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



heyheyapril 於 2009-10-03 07:16 PM 發表:
cm4u
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yuk0jaii 於 2009-10-02 11:37 PM 發表:
路過,CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



renee999 於 2009-10-02 10:24 PM 發表:
cmcm=]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sally_So 於 2009-10-02 10:07 PM 發表:
你就好喇"

有得番工"

我就要讀書"

我都想番工牙"

因為有$$用"

唉... ...

你真係好慘牙"

中秋節"

都冇得出街"

講完~

俾cm仔你先"

COMMENT =]

COMMENT =]

COMMENT =]

COMMENT =]

COMMENT =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



prisclla36 於 2009-10-02 09:52 PM 發表:
cm;)
終於記得我系邊個啦咩.v.
算您啦\口/
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kamyuchow 於 2009-10-02 05:41 PM 發表:
cm
希望你每日都可以咁開心喇:]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]