【希望我們的心意不相隔5cm以上】....
candis
暱稱: 技安
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« October 2017 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2011-02-05
2010-11-03
2010-09-30
2010-09-18
2010-09-11
文章分類
全部 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 255
今日人氣: 2
累積人氣: 4433
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 6 日  星期二   晴天


2009-10-06 分類: 未分類

 有 D野   唔 係 我既   我 要挽 留 也 沒 有  我 明 白的  我 會 學 識接 受 " "   

再 給 我 兩分 鐘   讓 我把 記 憶 結 成冰     如 果 日 後 仍 然 想 念 妳  我 會 盡 量 想 不 起

我 用 盡 了 力氣   想 要 留 住 你   你 卻 未 為意     你 的 堅 持 讓 我 最 後 不 得不 放 棄
 看 著 我  眼 裡   黑 色 的 眼 淚 流 著 不 停

妳同我根本就係兩個世界既人 但點解我咁想去妳個世界呢??/但明知點樣去..都係冇用""還要自欺欺人""唉...真蠢""(我)

放手可能係一件好事""就好似風箏咁樣"'比佢自己自由飛""

對 我 對 你 都 好 ''放手 放開所以 彼此更自己""

是 我 自 己  想 得 太 多 ? ? 還 是 妳 令 到 我 想 得 太 多 ? ? ? ?

愛 不 是 要 能 擁 有 ""希 望 我 能 明 白這 個 道 理 ""

若 對 方 能 開 心 快 樂 就 足 夠 " "

希  望  他  是   真   的 比  我  還  要  愛  你   
 我 才 會 逼 自 己 離 開 
包 容 你 也 接 受 他 
 不 用 擔 心 的 太 多   我 會 一 直 好  好 過 
     我  也 會 慢 慢 走 開 
  我 真   的   沒   有   天 份     安      靜 的   沒   這   麼   快  
   我   會   學   著   放   棄   你       是   因   為   我   太 愛   妳






訪客留言 (返回 candis 的日誌)


tvxqtree520 於 2009-10-08 07:35 PM 發表:
comm3nt
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Joly_Se 於 2009-10-08 12:10 AM 發表:
comment =)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kamyuchow 於 2009-10-06 05:55 PM 發表:
comment`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yuk0jaii 於 2009-10-06 03:41 PM 發表:
.......
你要咁唸我都冇計..
你喜歡拉..
我想同你講. 我同佢冇左
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



suM_BabI_v3v 於 2009-10-06 12:28 PM 發表:
comment;>3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]