有 D野 唔 係 我既 我 要挽 留 也 沒 有 我 明 白的 我 會 學 識接 受 " "
再 給 我 兩分 鐘 讓 我把 記 憶 結 成冰 如 果 日 後 仍 然 想 念 妳 我 會 盡 量 想 不 起
我 用 盡 了 力氣 想 要 留 住 你 你 卻 未 為意 你 的 堅 持 讓 我 最 後 不 得不 放 棄
看 著 我 眼 裡 黑 色 的 眼 淚 流 著 不 停
妳同我根本就係兩個世界既人 但點解我咁想去妳個世界呢??/但明知點樣去..都係冇用""還要自欺欺人""唉...真蠢""(我)
放手可能係一件好事""就好似風箏咁樣"'比佢自己自由飛""
對 我 對 你 都 好 ''放手 放開所以 彼此更自己""
是 我 自 己 想 得 太 多 ? ? 還 是 妳 令 到 我 想 得 太 多 ? ? ? ?
愛 不 是 要 能 擁 有 ""希 望 我 能 明 白這 個 道 理 ""
若 對 方 能 開 心 快 樂 就 足 夠 " "
希 望 他 是 真 的 比 我 還 要 愛 你
我 才 會 逼 自 己 離 開
包 容 你 也 接 受 他
不 用 擔 心 的 太 多 我 會 一 直 好 好 過
我 也 會 慢 慢 走 開
我 真 的 沒 有 天 份 安 靜 的 沒 這 麼 快
我 會 學 著 放 棄 你 是 因 為 我 太 愛 妳
|