【希望我們的心意不相隔5cm以上】....
candis
暱稱: 技安
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2011-02-05
2010-11-03
2010-09-30
2010-09-18
2010-09-11
文章分類
全部 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 255
今日人氣: 100
累積人氣: 4658
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 19 日  星期一   晴天


2009-10-19 分類: 未分類

去到現在 我真係好想話比大家知~

我係六合一鐘意個好多人""

例如:祖怡 天諾 可樂""

可樂我以經唔鐘意""  但我到E+都唔知道我最愛既人係祖怡定係天諾""

我只係知""祖怡好少搵我了""但天諾去一有電話就會打比我...

其實講真一句:我都唔知自己想點???只係好想搵到一個我清楚自己係愛去既人出黎""

係因為我之前見唔到祖怡 所以先會愛上天諾?定係我根本就愛上左佢""???

但我出返黎""祖怡都以經有仔""當時知道左真係好唔開心囉,,,亦好難受""

但我又唔咁同佢講""

天諾"係因為見唔到我..所以先會鐘意阿MIX..定係佢根本就愛上左佢??/我都唔知""

什麼都唔知!!!

我只知 我好需要祖怡 但天諾好需要我...我都唔知可以點好???

因為呢D咁既事令到我根本就冇心機返工...唉....可以點呀??/成日都好唔開心...

愛情真係咁重要嗎???

就算我去到最後簡既人係祖怡...都冇用..因為佢都唔會在鐘意返我...

就算我最後簡返天諾都冇用...因為唔會有好結果""

唉...我真係唔想在鐘意人...因為令到我失去曬理性"'....

祝福你們:天諾+祖怡...搵到幸福+快樂!!!

寧 願   什 麼 都 不 要   就 是 別 煩 我   
 而 我   已 經 不 想再   霸 著 這 寶 座   
 寧 願   什 麼 都  不 愛   為 著 別 難過   
 何 況   再 表 演 心 痛   也 沒 有 幫 助   
 做 到 的   我 已 經 也 做 過   
  每晚 出 席  陪 坐  而 你  心中 亦  無我  

  明 知 苦 得 很  何 必 犧 牲 到 那 樣 深   
 做 個 悲 慘 世 界 的 代 言 人   如 何 能 自 命 榮 幸  






訪客留言 (返回 candis 的日誌)


tvxqtree520 於 2009-10-23 09:37 PM 發表:
comm3nt
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yuk0jaii 於 2009-10-21 01:15 AM 發表:
如下.
系你五俾機會自己去捉緊我,.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yuk0jaii 於 2009-10-21 01:11 AM 發表:
-_-
......
正在單身
你之前電話D語氣搞到我五知想點
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CyS_713 於 2009-10-19 08:41 PM 發表:
~ C0mm3n+ ^.^
D0n't be unhappi!!
Supp0r+ U!!加油啦;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



renee999 於 2009-10-19 07:21 PM 發表:
cm'唔好咁唔開心la....>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siuwing_1314 於 2009-10-19 05:24 PM 發表:
re`
我都搵五到佢牙...`
只從之前佢牙媽sd左個msg比我''叫我五好再搵佢''
就再搵佢五到嚕..! =[
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]