去到現在 我真係好想話比大家知~
我係六合一鐘意個好多人""
例如:祖怡 天諾 可樂""
可樂我以經唔鐘意"" 但我到E+都唔知道我最愛既人係祖怡定係天諾""
我只係知""祖怡好少搵我了""但天諾去一有電話就會打比我...
其實講真一句:我都唔知自己想點???只係好想搵到一個我清楚自己係愛去既人出黎""
係因為我之前見唔到祖怡 所以先會愛上天諾?定係我根本就愛上左佢""???
但我出返黎""祖怡都以經有仔""當時知道左真係好唔開心囉,,,亦好難受""
但我又唔咁同佢講""
天諾"係因為見唔到我..所以先會鐘意阿MIX..定係佢根本就愛上左佢??/我都唔知""
什麼都唔知!!!
我只知 我好需要祖怡 但天諾好需要我...我都唔知可以點好???
因為呢D咁既事令到我根本就冇心機返工...唉....可以點呀??/成日都好唔開心...
愛情真係咁重要嗎???
就算我去到最後簡既人係祖怡...都冇用..因為佢都唔會在鐘意返我...
就算我最後簡返天諾都冇用...因為唔會有好結果""
唉...我真係唔想在鐘意人...因為令到我失去曬理性"'....
祝福你們:天諾+祖怡...搵到幸福+快樂!!!
寧 願 什 麼 都 不 要 就 是 別 煩 我
而 我 已 經 不 想再 霸 著 這 寶 座
寧 願 什 麼 都 不 愛 為 著 別 難過
何 況 再 表 演 心 痛 也 沒 有 幫 助
做 到 的 我 已 經 也 做 過
每晚 出 席 陪 坐 而 你 心中 亦 無我
明 知 苦 得 很 何 必 犧 牲 到 那 樣 深
做 個 悲 慘 世 界 的 代 言 人 如 何 能 自 命 榮 幸
|