真係好想知妳究竟當我什麼???
完全唔明妳想點囉...??
妳比我既感覺真係好特別""]]]
真係唔知可以點樣同妳相處'']]]
我係愛妳"""]]但係我到E+都感覺唔到""}]]你係咩我囉..."}}}
唉.........
對你太好都得罪你 自覺對不起