| |
| 我 的 資 料 |
|
|
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 最 新 日 誌 |
|
|
| 日 誌 分 類 |
|
|
| 訪 客 留 言 |
|
|
| 站 內 搜 尋 器 |
|
|
| 日 誌 訂 閱 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| 我 的 連 結 |
|
|
| 日 誌 統 計 |
文章總數: 221
留言總數: 70
今日人氣: 1
累積人氣: 1938 | |
 | |
 |
2007 年 8 月 12 日 星期日  | |
|
|
雖然昨天回了。
但決定今天仍然回教會。
今日好叻叻。
因為好早醒咗。~><~
執完自己間房先出發都唔遲。
見到好耐冇見既表姐同小新。=v="
中午,華記請食飯。(掂呀。)
之後去咗Trandyland。
問華記買我一直想買既袋好唔好。
之後佢話佢識人有6折。
好野=v=。
買到一個又靚又平既袋。
thx~華記。(掂晒。)
p.s. : 我都不知自己,知道還是不知道?
| | |
|
|
|
 |
2007 年 8 月 11 日 星期六  | |
|
|
今日早上看「阿森一族大電影」。
開初,覺得那老鼠很奸。
那貓很可憐,給炸了,腸也出了來。=﹏=''
恐怖。怕了。
之後出現的場面都是典型的情節。
但很好笑。xDD
之後去了學琴。
很好,因為我今次真係好畀心機練。~><~
p.s. : 今日得5個人去咗果個學青聚會。=.='' | | |
|
|
|
 |
2007 年 8 月 10 日 星期五  | |
|
|
今日,終於休息完了。
上班去。
到了2:30就下班了。
因為8號風球。=口=''
好采決定咗今日返。
咁就多咗半日有人工既假期。
掂呀~~
p.s. : 突如其來的風。(與心情一樣吧。) | | |
|
|
|
 |
2007 年 8 月 9 日 星期四  | |
|
|
本來今日是要上暑期工的。
但好像全身也沒有力。
所以沒上班了。
可能知道一上了班,就會給人問東問西我關係吧。
p.s. : 就當給自己放個假吧。 | | |
|
|
|
 |
2007 年 8 月 8 日 星期三  | |
|
|
大日子呀。
放榜天。
唉~!考得太差了。
結果去了重讀。
我就是不信自己只有這程度。
p.s. : 大家都要支持我努力讀書呀。
我就是討厭給別人看低。 | | |
|
|
|
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 45 | »
|