candtsweet71 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 
❤遇到﹏。
因為我要の我自己知道
 
 
我 的 資 料

暱稱: ❤°"× 糖糖>v<☺
性別: 女
國家: 香港
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
補Phy+Bio
祝大家情人節快樂~
唉~!苦
Today is a nice day ...
我算是什麼??
日 誌 分 類
全部 (221)
友誼 (4)
要做的事 (3)
痛﹏ (5)
對自己的感覺 (8)
未分類 (201)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
站 內 搜 尋 器
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 221
留言總數: 70
今日人氣: 3
累積人氣: 1923
RSS Feed
2007 年 5 月 25 日  星期五   晴天
   
熱死>口<"

中午,去咗買戲票。
今次到我買,好彩帶夠錢。=.=''

去去下市中心既圖書館果陣,有個人問長問斷。
面紅紅,就話人化妝,唔畀天氣太熱,微血管擴張咩∼!
嘴紅紅,又話人用口紅,唔畀我整損咗咩∼!
不過,好采未夠18歲,如果唔係都唔畀走。(汗)
吼………

終於去到市中心既圖書館。
借咗幾本同心理學有關既書。~>v<~

之後,因為答應咗小敏整野。^^"
所以今日"開工"。
但屋企冇Microsoft Word,所以上咗教會整野。
仲搵到唔少首好好聽既詩歌添!
有咩詩歌??
到時收到謍刊咪知囉∼!XD

到咗5點幾,小菁同我講話,有間店請人做兼職(即去即請咁話!)。
6點幾去到,先知道原來要星期一至五既下午3點至下午5點。
即時暈了。=口=''
唔緊要∼!星期一咗去∼!
要支持我呢﹏!

食完飯之後,好唔容易先係自己個blog到加咗首背景音樂。(汗)
TsubasaChronicle-03+storm+and+fire
搞到而家﹏T^T
不過,有好既結果,辛苦d都值得ga∼!

報告完畢。~>v<~。

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 5 月 23 日  星期三   晴天
   
中文oarl

T^T...畀2件女仔搶住講..
又無喇喇只名xx黎問...玩野呀=.=''
不過,我做到"積極發言"呀...so good...~>v<~

今日, 係學校同fd玩大富翁..不過玩唔到最尾...
因為要考試呀嗎....

我要搵到暑期工呀..有冇人介紹呀~><~...

p.s. : 是我太想你..還是你已經忘了我??

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 5 月 21 日  星期一   晴天
   
悶悶悶。

早上7:00才上床睡覺。

下午,睇「宮」。
睇完之後, 出咗元朗交「尾數」。

晚上, 又睇電視。=.=''

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 5 月 20 日  星期日   雨天
   
在家。

整天都在家內....
門也沒出過...
很悶呢...
仍然等待有人請我做暑期工的電話呢~><~

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 5 月 19 日  星期六   雨天
   
龜龜屋企呢~><~

早上, 瞓覺呢!!~><~

下午, 打算去交埋d尾數, 但去遲咗, 攞唔到錢, 交唔到lu。

之後上龜龜屋企玩....
好飽...=.=''
因為有好多野食...
食肥我lu。><

好多野都好好食呀...我至喜歡食涼粉呢!!>v<
雖然第2次去龜龜屋企, 但2次既人都唔同....

不過, 畀我發現到有個人講野好直...
我覺得好嬲呀\./...
係因為我以前都好似佢咁..
而家諗起都好後悔...
如果以前有咩得罪, 請多多見諒。

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 45 | »