candy0216
暱稱: "┌∪田﹏田∪〃
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
STAND FIRM
一千零一次o既日記......
2007-05-07
好味哇><
好玩哇~>"<
文章分類
全部 (12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 4 月 18 日  星期三   晴天


LUCKY!!~ 分類: 未分類

通識堂,,,班痴佬狂講廢話,,,笑死miss

IS堂,,,派測驗卷,,,HAHA我攞滿分~~^O^

我都知個個都差幾分就同我一樣攞滿分......SO  I'M  LUCKY~!!^3^

IS作業我有題唔識做...~!!我問JEFFY啦,,,,

JEFFY::C呀 

    ME::岩唔岩+??!你又知你都未做....!!

JEFFY::上一手既

    ME::(我諗實岩緊+啦....寫LU)

JEFFY::不過個MISS打X,,,

你個衰仔包~!!!

 

ENG堂,,,謝SIR教我地...佢會教我地一個月...

佢自己講完自己笑,,全班呆晒,,謝SIR唔知點算好,,好無奈....

我地班今堂又唔知搞咩呆呆下咁.....謝SIR好慘@O@""

NEXT堂,,,,班人又變左360度,,,,好嘈~!!

佢地專響聖經堂作反~!!






訪客留言 (返回 candy0216 的日誌)


lovecherylng 於 2007-04-24 05:36 PM 發表:
你講啦....
我今次超差...
得16分...!!
>.<嗚....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovecherylng 於 2007-04-20 06:48 PM 發表:
勁啦~勁哂啦~
滿分呀ma....
勁...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

個個都差幾分滿分啦....!!!
你都係啦...估我唔知咩!!!
Posted at 2007-04-21 05:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]