今日錯過了2個funz....0...本來諗住去+...不過想去買諗住鞋...未同好e去買,點知冇....又錯過了今日的funz...Louis話niki會去紅館綵排十大中文金曲個一陣...好想去死a>3<...次次都係咁... .....不過今日去左萬(保)廣場個到行...行左一陣未諗住整大口仔被niki....未去買秀花整大口仔...哇...我呢幾日要整...一定好辛苦...不過都要整被niki...... hehe~~^^