今日去左同詩樂電頭髮....哇..要加多30$.我地一人205$.不過冇咩野的...好野...開始放假la...你地幾時放假a???留吓言話我知a...如果大家係朋友的話.....就留言被我la..如果唔係...後果...係.....我下次話你知...