今日早上好開心,
放學去左羽毛球,
芳芳都黎左,
好開心,
之後我地一齊去左kfc食野吹水,
6:幾就返去了!
唉!
我呀妹o岩o岩比fafa打,
打到佢隻腳都流血,
好慘!
之後mama竟然話我,
佢都傻H,
話我要呀妹睇電視,
佢要睇電視關我咩事呀,
我響房睇,
佢響廳睇,
都冇關係,
個個都唔話就係話我,
無奈.....
唉....