| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2007 年 10 月 3 日 星期三  |
疏遠~~  |
分類: 未分類 |
>o<
今日is10月3日!!!
本人的生日就係明天!!!!
唔知明天會收到幾多禮物??
唉...
好想收到佢的禮物~
都係算了...佢唔會送被我架呀....
唉..........
我覺得我同佢疏遠左,
我真係想知道佢中意who,
如果我知道,
e個就係我最好啲生日禮物!~
|
|
|
棒棒堂 於 2007-10-08 09:56 PM 發表:
|
|
|
棒棒堂 於 2007-10-08 07:46 PM 發表:
|
|
|
棒棒堂 於 2007-10-06 08:50 PM 發表:
|
|
|
棒棒堂 於 2007-10-06 07:22 PM 發表:
|
|
|
棒棒堂 於 2007-10-06 07:21 PM 發表:
|
|
|
棒棒堂 於 2007-10-06 06:56 PM 發表:
|
|
|
棒棒堂 於 2007-10-06 04:03 PM 發表:
|
|
|
xx 於 2007-10-06 12:01 PM 發表:
|
|
|
MAMA 於 2007-10-05 07:03 PM 發表:
嘻...你仲想埋佢個人tim^^ 係唔係?! 比我估中呢!!! 里探下你架... 同送個大大ge cm仔個你!!! 啊係... 我個BLOG開返喇... 唔知係咩ge 去互聯網c下啦!!!
|
|
|
今日is你生日• 你禮物From十月八日(星期一) ^^Toby
|
網主回覆
~Thank you~` Posted at 2007-10-05 06:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|