-♥; 活 在 當 下 ,, =)
一生何求 常判決放棄與擁有
耗盡我這一生 觸不到已跑開
一生何求 迷惘裡永遠看不透
沒料到我所失的竟已是我的所有
candy14
暱稱: 阿bee
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« November 2017 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
回來了
我想哭...
......
考完試了..
2011 你好嗎?
文章分類
全部 (102)
2E(07-08) +3E(08-09) (42)
未分類 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 255
今日人氣: 23
累積人氣: 10707
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 20 日  星期三   晴天


舊患復發 分類: 2E(07-08) +3E(08-09)

今日番八點=.= 6點9就醒左,,,7點半出門口,,,

勁白痴,,,去到巴士站先知道自己冇帶名牌,,,=.= 之後番hm攞...囧

番去跟May姐開line...勁正.....

之後同Poyi一齊開,,,,勁正=] 呵呵,,我已經識執早餐了,,,

午餐仲要學,,,不過都ok的....

之後幫手煲飯,,d人勁賤,,,,問又唔應我,,,

又唔教我,,,,又鬧我,,,=.= 之後仲要{陸}親隻手 ,,,

pack完飯,,,又要掃地,,,,又要拖地,,,,=.=

之後放5點,,,同Candy,,,Taka一齊番逸東,,,,

番hm之後就沖涼,,因為隻腳好痛,,,之前拗柴果到勁痛...舊患復發=.=

之後係咁做功課=.=

阿荀今日生日,,,祝生日快樂,,,

因為要番工,,,禮物星期五比你,,ok!?

發表時間:2008-08-20 10:05 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 candy14 的日誌)


candy14 於 2008-08-30 09:57 PM 發表:
re 荀:
嗯 =]

re kiko_yan :
謝 =]

re迪:
訟 =)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



迪 於 2008-08-22 01:25 PM 發表:
原來做野真係咁辛苦....
SUPPORT**
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kiko_yan 於 2008-08-21 10:01 PM 發表:
CM`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



荀 於 2008-08-21 09:02 PM 發表:
okokook
冇所謂=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]