今日番八點=.= 6點9就醒左,,,7點半出門口,,,
勁白痴,,,去到巴士站先知道自己冇帶名牌,,,=.= 之後番hm攞...囧
番去跟May姐開line...勁正.....
之後同Poyi一齊開,,,,勁正=] 呵呵,,我已經識執早餐了,,,
午餐仲要學,,,不過都ok的....
之後幫手煲飯,,d人勁賤,,,,問又唔應我,,,
又唔教我,,,,又鬧我,,,=.= 之後仲要{陸}親隻手 ,,,
pack完飯,,,又要掃地,,,,又要拖地,,,,=.=
之後放5點,,,同Candy,,,Taka一齊番逸東,,,,
番hm之後就沖涼,,因為隻腳好痛,,,之前拗柴果到勁痛...舊患復發=.=
之後係咁做功課=.=
阿荀今日生日,,,祝生日快樂,,,
因為要番工,,,禮物星期五比你,,ok!?
|