22/8今日好攰,,,,
番8點 ,,,勁煩,,,做counter,,,
頂,,,,我真係好頂你唔順lor ( only Upup,,阿茄明我講咩)
成12點先食早餐,,,慘=.=
幾日冇見阿Nick番工,,,有少少掛住佢tim,,,佢真係好好人,,,
食完又做野,,,,做counter,,,勁煩,,,同Poyi一齊做,,爽,,
後來阿kam黎左,,,嘻嘻,,,執餐執多左幾件雞比佢,,,呵呵=)
3點半,may姐叫我食野,,,食完收工,,,
番到hm勁攰,,仲要趕埋d功課,,,唉=.=
晚上.阿瑩,,,阿俊,,阿駒黎左我hm訓,,,,
睇女排,,,真係好失望=.=
|