-♥; 活 在 當 下 ,, =)
一生何求 常判決放棄與擁有
耗盡我這一生 觸不到已跑開
一生何求 迷惘裡永遠看不透
沒料到我所失的竟已是我的所有
candy14
暱稱: 阿bee
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« October 2017 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
回來了
我想哭...
......
考完試了..
2011 你好嗎?
文章分類
全部 (102)
2E(07-08) +3E(08-09) (42)
未分類 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 255
今日人氣: 21
累積人氣: 10705
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 21 日  星期四   晴天


補打 =) 鬱悶 分類: 2E(07-08) +3E(08-09)

22/8今日好攰,,,,

番8點 ,,,勁煩,,,做counter,,,

頂,,,,我真係好頂你唔順lor ( only Upup,,阿茄明我講咩)

成12點先食早餐,,,慘=.=

幾日冇見阿Nick番工,,,有少少掛住佢tim,,,佢真係好好人,,,

食完又做野,,,,做counter,,,勁煩,,,同Poyi一齊做,,爽,,

後來阿kam黎左,,,嘻嘻,,,執餐執多左幾件雞比佢,,,呵呵=)

3點半,may姐叫我食野,,,食完收工,,,

番到hm勁攰,,仲要趕埋d功課,,,唉=.=

晚上.阿瑩,,,阿俊,,阿駒黎左我hm訓,,,,

睇女排,,,真係好失望=.=

發表時間:2008-08-22 07:41 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 candy14 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]