今朝6點半就醒左,,,
之後7點8掛8號,,之後就去左番工,,,,
番9點,,,,番到去都好多人,,,做counter,,,,
唉,,,做左一陣,,因為冇左早餐盤,,廚房又未整好d野食,,,
個客話我執得好慢,,,,係到鬧我,,,唉,,,so sad,,,這根本不是我的錯,,,
係果一刻,,,真係好想喊,,,無端端比人鬧,,,=.=
12點先食野....食完繼續做counter,,,
之後又比人鬧,,,唉,,,what's a bad day!
放5點,,,番hm的時候見到袁子瀚,,同佢傾左好耐,,,,.
哈哈,,,估唔到佢係咁好傾的=)
今日隻腳比尋日仲痛,,,唉..how come=.=
|