-♥; 活 在 當 下 ,, =)
一生何求 常判決放棄與擁有
耗盡我這一生 觸不到已跑開
一生何求 迷惘裡永遠看不透
沒料到我所失的竟已是我的所有
candy14
暱稱: 阿bee
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
回來了
我想哭...
......
考完試了..
2011 你好嗎?
文章分類
全部 (102)
2E(07-08) +3E(08-09) (42)
未分類 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 255
今日人氣: 4
累積人氣: 10713
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 22 日  星期五   颱風


9號風要番工 鬱悶 分類: 2E(07-08) +3E(08-09)

今朝6點半就醒左,,,

之後7點8掛8號,,之後就去左番工,,,,

番9點,,,,番到去都好多人,,,做counter,,,,

唉,,,做左一陣,,因為冇左早餐盤,,廚房又未整好d野食,,,

個客話我執得好慢,,,,係到鬧我,,,唉,,,so sad,,,這根本不是我的錯,,,

係果一刻,,,真係好想喊,,,無端端比人鬧,,,=.=

12點先食野....食完繼續做counter,,,

之後又比人鬧,,,唉,,,what's a bad day!

放5點,,,番hm的時候見到袁子瀚,,同佢傾左好耐,,,,.

哈哈,,,估唔到佢係咁好傾的=)

今日隻腳比尋日仲痛,,,唉..how come=.=

發表時間:2008-08-22 07:50 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 candy14 的日誌)


candy14 於 2008-08-30 09:55 PM 發表:
re honey:
係ar =) 係勁sad...

re 迪:
嗯 =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



迪 於 2008-08-23 01:49 PM 發表:
KAM=錦??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



manzy 於 2008-08-23 12:38 PM 發表:
勁囧,連9號風都要返工/ _ \
so sad,.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]