-♥; 活 在 當 下 ,, =)
一生何求 常判決放棄與擁有
耗盡我這一生 觸不到已跑開
一生何求 迷惘裡永遠看不透
沒料到我所失的竟已是我的所有
candy14
暱稱: 阿bee
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
回來了
我想哭...
......
考完試了..
2011 你好嗎?
文章分類
全部 (102)
2E(07-08) +3E(08-09) (42)
未分類 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 255
今日人氣: 22
累積人氣: 10706
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 23 日  星期六   時晴時雨


比人借左去青衣 =( 無奈 分類: 2E(07-08) +3E(08-09)

今日番8點,,,好唔想番,,因為好攰,,,,

唔知點解,,,起身ge時候成身都好凍,,,

番去,,,原來kfc爆渠,,要清理,,所有要8點3先開... =)

做counter,,,第一次覺得梁建盛咁好人,,,成日幫我pack野,,,呵呵 =)

12點食野,,食完野,,做左一陣counter就比人借左我去青衣..so sad=(

去到果到,,可以講話係人生路不熟,,,唉,,,=(

d人又唔教我,,自己執自己,, 好悶,,,勁想爆粗=]

而且比TC多好多人,,, 做死人 =(

我還是愛TC多d,,, =) 之後6點先係青衣走,,,,

隻腳勁痛,,,今日勁勁勁攰 =.=

發表時間:2008-08-23 09:52 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 candy14 的日誌)


candy14 於 2008-08-30 09:54 PM 發表:
re honey:
係ar...果到唔夠人...
有...佢話出糧出埋比我 =)

re依:
你講咩 ?_____?

re honey:
同意 =)

re 依:
呵呵...你唔可以咁講我honey喔 =]

re honey:
哈哈 =)

re 依:
嗯 =)

re pat:
係ar= )
冇計la...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



pat 於 2008-08-25 09:34 PM 發表:
勁慘. 比人借走-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



依=] 於 2008-08-25 06:27 PM 發表:
nonono`我地唔好係到洗bee板
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



manzy 於 2008-08-25 06:25 PM 發表:
膠*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



manzy 於 2008-08-25 06:24 PM 發表:
唔夠你贂:o)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



依=] 於 2008-08-25 06:24 PM 發表:
食屎哦 膠敏
你.好.膠.阿.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



manzy 於 2008-08-24 09:38 PM 發表:
肥E語無論次:O)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



依=] 於 2008-08-24 09:06 PM 發表:
BEE;;真係慘慘豬`比人借左去TY hehe
冇我係到 人地比人恰喇!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



manzy 於 2008-08-24 07:53 PM 發表:
-0-有得借人走
有冇比返車費你.哈哈`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]