今日番8點,,,好唔想番,,因為好攰,,,,
唔知點解,,,起身ge時候成身都好凍,,,
番去,,,原來kfc爆渠,,要清理,,所有要8點3先開... =)
做counter,,,第一次覺得梁建盛咁好人,,,成日幫我pack野,,,呵呵 =)
12點食野,,食完野,,做左一陣counter就比人借左我去青衣..so sad=(
去到果到,,可以講話係人生路不熟,,,唉,,,=(
d人又唔教我,,自己執自己,, 好悶,,,勁想爆粗=]
而且比TC多好多人,,, 做死人 =(
我還是愛TC多d,,, =) 之後6點先係青衣走,,,,
隻腳勁痛,,,今日勁勁勁攰 =.=
|