-♥; 活 在 當 下 ,, =)
一生何求 常判決放棄與擁有
耗盡我這一生 觸不到已跑開
一生何求 迷惘裡永遠看不透
沒料到我所失的竟已是我的所有
candy14
暱稱: 阿bee
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
回來了
我想哭...
......
考完試了..
2011 你好嗎?
文章分類
全部 (102)
2E(07-08) +3E(08-09) (42)
未分類 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 255
今日人氣: 22
累積人氣: 10706
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 26 日  星期二   晴天


camp =) 光光與明明 分類: 2E(07-08) +3E(08-09)

去完camp喇 =)

好正 =) 開頭我以為得我一個升form3 ge人去...

點知其實都有成5,,6個升form3 ge人去..=)

星期一 =) 早上番學,,,放左學,,,12點半先出去 ...

之後成班人一齊去長洲...坐左勁耐船先到....囧 -,-

之後又要行山上去 -.- 上到去,,,d職員要簡介...悶=.=

then去左玩活動,,,1.沿繩下降...正=)

有人唔敢落=.= 真係OMG,,,勁矮,,,唔洗1分鐘都可以落到去=.=

全世界等佢食飯,,,,,仲要最後一班食 =.=

食完玩高空繩網陣,,,有少少驚=)

完左活動之後成10點幾...我地成班同miss佢地落山食消夜...好正=]

不過好多人.....食左生菜魚肉,,,魚蛋,,,同埋豆腐味雪糕 =) 爽

食完番上山,,,沖完涼成1點幾,,,

之後同阿Wing落操場果邊睇星,,,談心,,,賞月 =.=  好正=)

兩點幾就訓左,,,之後6點幾又醒...

今日出海 =)好正...先係船頭外面踩繩行過去....有人跌左落海...

之後玩獨木橋...好kai... =)

係camp到識左阿光同阿健,,,呵呵,,,,佢地0好正 =)

d人話阿光好似洪卓立,,,之後又話佢好似黃子華,,不過睇落又幾似ge =)

發表時間:2008-08-26 10:37 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 candy14 的日誌)


candy14 於 2008-08-30 10:00 PM 發表:
re pat:
豆腐味雪糕好好食 =)

re honey:
form one的 =]

re kam:
歷奇果個 =)

re琳:
係ar...而家睇真d,,,有d似李逸朗,,,
哈哈 =)

re 小柳"
因為去左camp..=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



小柳 於 2008-08-28 06:49 PM 發表:
做乜唔番工
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Elaine。琳' 於 2008-08-27 10:01 PM 發表:
似洪卓立 黃子華?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nikill1314 於 2008-08-27 09:10 PM 發表:
咩camp黎 ','
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



manzy 於 2008-08-26 11:58 PM 發表:
全世界等佢食飯,,,,,仲要最後一班食 =.=

@3@邊個係佢?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



pat 於 2008-08-26 10:54 PM 發表:
生菜魚肉同豆腐雪糕好唔好味?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]