去完camp喇 =)
好正 =) 開頭我以為得我一個升form3 ge人去...
點知其實都有成5,,6個升form3 ge人去..=)
星期一 =) 早上番學,,,放左學,,,12點半先出去 ...
之後成班人一齊去長洲...坐左勁耐船先到....囧 -,-
之後又要行山上去 -.- 上到去,,,d職員要簡介...悶=.=
then去左玩活動,,,1.沿繩下降...正=)
有人唔敢落=.= 真係OMG,,,勁矮,,,唔洗1分鐘都可以落到去=.=
全世界等佢食飯,,,,,仲要最後一班食 =.=
食完玩高空繩網陣,,,有少少驚=)
完左活動之後成10點幾...我地成班同miss佢地落山食消夜...好正=]
不過好多人.....食左生菜魚肉,,,魚蛋,,,同埋豆腐味雪糕 =) 爽
食完番上山,,,沖完涼成1點幾,,,
之後同阿Wing落操場果邊睇星,,,談心,,,賞月 =.= 好正=)
兩點幾就訓左,,,之後6點幾又醒...
今日出海 =)好正...先係船頭外面踩繩行過去....有人跌左落海...
之後玩獨木橋...好kai... =)
係camp到識左阿光同阿健,,,呵呵,,,,佢地0好正 =)
d人話阿光好似洪卓立,,,之後又話佢好似黃子華,,不過睇落又幾似ge =)
|