| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 8 月 30 日 星期六  |
| 真心英雄 |
分類: 2E(07-08) +3E(08-09) |
今日真係好對阿茄同Upup唔住....
原本應承左佢地同佢地出街的...之後我又冇去到...真係好對唔住...
9點半醒....2點到同mama出去MK...
先出去深水埗搵二表姑姐,,,,佢請我地食野...正 =)
之後先去MK...買左一對番學鞋..=)
6點就番hm了...
------------------------------------------------------------------------------------------
係電視聽到呢首歌...覺得幾好聽..so就搵左 .=)
真心英雄 唱:周華健 成龍 黃耀明 李宗盛
在我心中 曾有一個夢
要用歌聲讓你忘了所有的痛
燦爛星空 誰是真的英雄
平凡的人們給我最多的感動
再沒有恨 也沒有了痛
但願人們處處都有愛的縱影
用我們的歌 換你真心笑容
祝福你的人生從此與眾不同
把握生命裡的每一分鐘
全力以赴我們心中的夢
不經歷風雨 怎麼見彩虹
沒有人能隨隨便便成功
把握生命里每一次感動
和心愛的朋友熱情相擁
讓真心的話和開心的淚
在你我的心裡流動
|
| 發表時間:2008-08-30 09:49 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
阿bee 於 2008-09-01 10:45 PM 發表:
re荀: 哈哈...唔知ga.. 佢可能會上黎=)
re pat: =.=
re kam: 嗯,,,
re 柳: 嗯
|
|
|
pat 於 2008-08-31 08:55 PM 發表:
你好
明天就上學了 十分期待 你呢?
再見
|
|
|
荀 於 2008-08-30 10:27 PM 發表:
牙茄今日買杉膠膠的=] 我係度講佢 佢應該唔知^^
|
|