-♥; 活 在 當 下 ,, =)
一生何求 常判決放棄與擁有
耗盡我這一生 觸不到已跑開
一生何求 迷惘裡永遠看不透
沒料到我所失的竟已是我的所有
candy14
暱稱: 阿bee
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
回來了
我想哭...
......
考完試了..
2011 你好嗎?
文章分類
全部 (102)
2E(07-08) +3E(08-09) (42)
未分類 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 255
今日人氣: 1
累積人氣: 10710
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 30 日  星期六   晴天


真心英雄 分類: 2E(07-08) +3E(08-09)

今日真係好對阿茄同Upup唔住....

原本應承左佢地同佢地出街的...之後我又冇去到...真係好對唔住...

9點半醒....2點到同mama出去MK...

先出去深水埗搵二表姑姐,,,,佢請我地食野...正 =)

之後先去MK...買左一對番學鞋..=)

6點就番hm了...

------------------------------------------------------------------------------------------

係電視聽到呢首歌...覺得幾好聽..so就搵左 .=)

真心英雄      唱:周華健 成龍 黃耀明 李宗盛
 
在我心中 曾有一個夢
要用歌聲讓你忘了所有的痛
燦爛星空 誰是真的英雄
平凡的人們給我最多的感動
再沒有恨 也沒有了痛
但願人們處處都有愛的縱影
用我們的歌 換你真心笑容
祝福你的人生從此與眾不同
把握生命裡的每一分鐘
全力以赴我們心中的夢
不經歷風雨 怎麼見彩虹
沒有人能隨隨便便成功
把握生命里每一次感動
和心愛的朋友熱情相擁
讓真心的話和開心的淚
在你我的心裡流動 
發表時間:2008-08-30 09:49 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 candy14 的日誌)


阿bee 於 2008-09-01 10:45 PM 發表:
re荀:
哈哈...唔知ga..
佢可能會上黎=)

re pat:
=.=

re kam:
嗯,,,

re 柳:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



devil_lonely 於 2008-08-31 09:51 PM 發表:
HIHI^^我見到你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nikill1314 於 2008-08-31 09:38 PM 發表:
又去街街=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



pat 於 2008-08-31 08:55 PM 發表:
你好

明天就上學了 十分期待 你呢?

再見
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



荀 於 2008-08-30 10:27 PM 發表:
牙茄今日買杉膠膠的=]
我係度講佢 佢應該唔知^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]