-♥; 活 在 當 下 ,, =)
一生何求 常判決放棄與擁有
耗盡我這一生 觸不到已跑開
一生何求 迷惘裡永遠看不透
沒料到我所失的竟已是我的所有
candy14
暱稱: 阿bee
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
回來了
我想哭...
......
考完試了..
2011 你好嗎?
文章分類
全部 (102)
2E(07-08) +3E(08-09) (42)
未分類 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 255
今日人氣: 25
累積人氣: 10792
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 11 月 18 日  星期二   晴天


尊師重道 分類: 2E(07-08) +3E(08-09)

今日係阿茄生日喔...在此同佢講一聲生日快樂 =)

今日冇阿茄係到...勁悶...上堂勁悶...開學到而家,,第一次上堂去廁所洗面=.=

尋日整左個cake比阿茄...放學一齊分享...正 =)

多謝honey,,阿荀,,nicola,,upup,,阿茄讚我=)

之後去左D班睇戲"活著",一齣唔錯ge戲,,有深度 =)

講時講..今日文史普通話問答比賽...真係好精彩...

有d人真係好冇禮貌,,到底佢地知唔知咩係尊師重道..

記得miss chan舊年同我地講過,,"成績好又點...比你識晒d野又點..你ge品德唔好...呢個先係問題!"

呢句野我一直都記係心///

最後,,我地班以10分之微贏左D班..講真我覺得我地班贏ge唔係知識,,唔係分數...

而係尊重同禮貌....

----------------------------------------------------------------------------

唔知點解,,尋日架巴士沖過黎果一剎那,,我居然會有想死的念頭....

但我又冇咁做...係因為果一剎那,,,腦海有好多野閃///

不但係死的念頭...仲有我ge夢想...我ge朋友,,,家人....

或者咁樣諗好傻..但係我地唔知我地會幾時...

所以珍惜身邊人,,,而且要活係一個快樂的生命裡=)

發表時間:2008-11-18 09:24 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 candy14 的日誌)


阿bee 於 2008-11-27 09:44 PM 發表:
re nicola"
我會..你都係=)

re 茄"
點解會上唔到/.\
呢d係我對你ge一點心意=)
我仲嬲過你=.=
真係勁冇品=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



pat 於 2008-11-20 10:31 PM 發表:
我都有讚你嫁/3333333333333\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



茄! 於 2008-11-19 10:16 PM 發表:
終於上倒黎喇^3^!
多謝你阿beebee ^﹏^ 好感動阿我 ^__^
系..我系文史比賽真系好嬲
點解d人可以咁冇禮貌??
不過我開心既就系 我地班識一樣野 -- 尊師重道!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nicola 於 2008-11-18 11:09 PM 發表:
珍惜時間!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]