-♥; 活 在 當 下 ,, =)
一生何求 常判決放棄與擁有
耗盡我這一生 觸不到已跑開
一生何求 迷惘裡永遠看不透
沒料到我所失的竟已是我的所有
candy14
暱稱: 阿bee
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« December 2016 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
回來了
我想哭...
......
考完試了..
2011 你好嗎?
文章分類
全部 (102)
2E(07-08) +3E(08-09) (42)
未分類 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 255
今日人氣: 15
累積人氣: 10782
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 11 日  星期三   晴天


..... 分類: 2E(07-08) +3E(08-09)

好耐都冇打過日記喇...

有種唔知點ge感覺....呢兩個月,,有好多野發生,,,,

今次考試好失敗...從來未試過咁失敗....

之後又番大陸...我搵番失去左6年ge快樂,,,

見番以前果d同學....佢地都大晒///變晒樣...

特別係阿鼎..真係好耐冇見過佢..應該有6年了///佢依然咁風趣...

翠姐結婚,,,我又有去做姐妹...又見番一d由細玩到大ge好朋友...

好似阿妙,,阿映,,,金毛玲等等///真係好開心...

係大陸玩到唔想番hk!

番hk之後...我覺得自己有一種想讀好d書ge衝勁... =)

發表時間:2009-02-11 09:33 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 candy14 的日誌)


pat 於 2009-02-20 08:08 PM 發表:
yoyo好耐冇見你打喇!

我都想讀好書 但面對種種誘惑 何其艱難呢!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



manzy 於 2009-02-18 12:26 AM 發表:
返大陸,我打馬吊都打到唔想返香港 A_A
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



b晴 於 2009-02-17 05:09 PM 發表:
咁耐先打架-,-!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]