| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 2 月 26 日 星期四  |
| honey生日快樂 =) |
分類: 2E(07-08) +3E(08-09) |
今日係honey生日,,,
祝honey:
生日快樂! =) 愈大愈靚! =) 身體健康! =)
笑口常開! =) 心想事成! =) 哈哈 =)
最重要係唔會再係課堂釣魚=)嘻嘻 =)
今日同己社人一齊食飯 =) happy=)
呢幾日,,我在搞乜鬼?
成日都心不在焉!?
|
| 發表時間:2009-02-26 07:02 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
肥依 於 2009-03-08 11:23 PM 發表:
我好耐無黎了,但唔代表我唔記得你-3- 你開心左好多^,^我都開心了
|
|
|
manzy 於 2009-03-06 02:57 PM 發表:
唔好意思,而家先睇到:) 多謝honey very much!!! 唉/.\ 我都唔想釣魚,但真係太悶.先令到我[合]眼訓 sosad :(
|
|
|
pat 於 2009-03-01 01:05 PM 發表:
因為你掛住.................................................................................我:)
|
|
|
b晴 於 2009-02-28 08:29 PM 發表:
我又要去^^
|
|
|
nicola 於 2009-02-28 06:34 PM 發表:
搵日一齊踢球HAHA
|
|