-♥; 活 在 當 下 ,, =)
一生何求 常判決放棄與擁有
耗盡我這一生 觸不到已跑開
一生何求 迷惘裡永遠看不透
沒料到我所失的竟已是我的所有
candy14
暱稱: 阿bee
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
回來了
我想哭...
......
考完試了..
2011 你好嗎?
文章分類
全部 (102)
2E(07-08) +3E(08-09) (42)
未分類 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 255
今日人氣: 2
累積人氣: 10686
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 4 月 3 日  星期六   陰天


wait for what? 分類: 未分類

我就快痴線...越黎越早起身...

今日7點半就醒左...一直都訓唔番...諗左好多野..

all about him? not really!~

8點半起身刷牙..之後睇`乘龍怪婿...gd

雖然好kai..但係真係好enjoy@@

10點幾等埋mama同細佬就落去食早餐...

食完早餐又係我做乖女ge時候...同mama去買送....

買完番屋企...我同mama講話唔食飯了...見到都飽...mama話:" 咁算la,,不過你一定要食少少菜.."

gdgdgdgdgdgd..食左幾條..就這樣...等到3點半...

約阿駒落去踢波...去到馬灣果度有好多人...之後同佢去左炮台果邊打籃球..

打左一陣..又踢左一陣...gdgdgd

玩到5點2左右就番hm了....踩單車的感覺真好...

5點半約埋`chi落去陪我去買零食 =) 係wellcome撞到阿德,,darren,,肥邦,,阿瑞,,

比佢地率先見到冬菇頭個樣,,哈哈=0

買完番hm打比honey and 筍傾左一陣=)

i wanna to cut my hair~ /.\

夜晚...爺爺上左黎食飯...gd

------------------------------------------------------------------------------------------

我相信會冇事的...但我真的還很害怕...到那天,,究竟我會怎樣呢?

我會哭嗎?  很久以前已知道生命是如此的脆弱...

可是我沒想到這些事的..或許我應該祈求上天,,,

祈求我們都能平安..都能健康...讓我們都能活在當下

--------------------------------------------------------------------------------------

我很擔心...很擔心/../.

我坐在床上..想了很久,,我該怎樣做?

我很痛苦/...很迷惘...很sad!

我哭了...痛哭了....我絕望得哭了...

哭得聲嘶力竭的.......................................................................................

只是沒有人注意到.....

發表時間:2010-04-03 08:34 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 candy14 的日誌)


mandy2004 於 2010-04-04 06:36 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2010-04-08 08:18 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]