2006 年 6 月 29 日 星期四  |
|
| 2006-06-29
|
今日做了很多很多事情啊∼∼!!
而且很多都係我第一次做嫁∼
先早上先啦∼!!今天係我第一次帶隱形眼鏡∼∼很黑啊∼對眼!!!
之後啦∼兩點幾同羊咩咩去佐收眉∼>"<~第一次收,很痛痛啊~∼!!!
羊咩咩之後要返工啦∼我就自己一個去佐電頭髮∼
第一次電,都唔知點同電髮果個講,講到一”舊舊”
最後個頭都變到一”舊舊”
電完之後去佐我做sales果間鋪同d fd吹水∼∼
佢地都話ok既∼∼其實我本來係最唔想電成咁嫁∼∼
但係唔知點解....真係電佐我最唔想要既頭....嗚!!
果時都成7,8點..成日都冇嘜食過野,超級肚餓,
去佐m記買魚柳飽,同雞仔(都係買一送一啊∼∼你今日食佐未啊?^^)同佢地一齊食∼∼
去m記買野果時...d fd個個都唔係好認得我
之後還俾chris當公仔咁玩∼∼!!
返到屋企即刻除con...好難除啊∼!!搞到對眼又紅佐啦∼
之後就”呼”面膜∼∼都係我咁大個女第一次”呼”面膜
今日雖然係做佐好多野,不過都好似係為一個字∼∼∼
∼∼∼∼靚!!!!(謝師宴就到啦!!唔靚靚∼點得嫁∼∼)
但係!!最重要既...都係因為你!!
我真的真的很想令到你,都一樣那麼喜歡我!!
|
| 刊登時間︰2006-06-29 11:42 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|