景之日記

                     

                                    

2006 年 6 月 29 日  星期四   晴天

 

 

2006-06-29

 

今日做了很多很多事情啊∼∼!!

而且很多都係我第一次做嫁∼

先早上先啦∼!!今天係我第一次帶隱形眼鏡∼∼很黑啊∼對眼!!!

之後啦∼兩點幾同羊咩咩去佐收眉∼>"<~第一次收,很痛痛啊~∼!!!

羊咩咩之後要返工啦∼我就自己一個去佐電頭髮∼

第一次電,都唔知點同電髮果個講,講到一”舊舊”

最後個頭都變到一”舊舊”

電完之後去佐我做sales果間鋪同d fd吹水∼∼

佢地都話ok既∼∼其實我本來係最唔想電成咁嫁∼∼

但係唔知點解....真係電佐我最唔想要既頭....嗚!!

果時都成7,8點..成日都冇嘜食過野,超級肚餓,

去佐m記買魚柳飽,同雞仔(都係買一送一啊∼∼你今日食佐未啊?^^)同佢地一齊食∼∼

去m記買野果時...d fd個個都唔係好認得我

之後還俾chris當公仔咁玩∼∼!!

返到屋企即刻除con...好難除啊∼!!搞到對眼又紅佐啦∼

之後就”呼”面膜∼∼都係我咁大個女第一次”呼”面膜

今日雖然係做佐好多野,不過都好似係為一個字∼∼∼

∼∼∼∼靚!!!!(謝師宴就到啦!!唔靚靚∼點得嫁∼∼)

但係!!最重要既...都係因為你!!

我真的真的很想令到你,都一樣那麼喜歡我!!

刊登時間︰2006-06-29 11:42 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 candy2005hui 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]