景之日記

                     

                                    

2006 年 7 月 7 日  星期五   晴天

 

 

開心的一日

 

今日有很多很多的事要做啊∼∼∼

不過都好∼!!去謝師宴既所有野我終於都買完啦∼!!!!

...不過d開支就.....好大..大

不枉我之前勁努力返工...如果唔係真係買唔曬...好彩^^

今日都幾早就出佐去攞返條裙同對鞋,

之後去佐買粥粥同探班...病成咁還要返工..好可憐啊>"<

本來約佐小欣子.....最後我都係遲到...sorry....

之後同佢去年佐食下午茶~!!很開心^^

我地行街街行到差唔多8點到...之後就返荃灣

今天真的很累呢~~~

剛剛敏敏call我~同佐佢去m記食新出既雪糕,west都係度~~

其間俾 west d笑話笑到我好多次都好想死~!!!

最好笑係超能力果個.....宜家諗起都覺得好好笑~!!

不過d雪糕就差d.....真的太"留".....

之後叫佐west 去買細薯條....包細薯條多到同大薯條冇嘜分別~~笑死~!

之後十點幾就返屋企啦~~終於都可以試下成套謝師宴既衣服~

都ok既...起碼唔多覺9唔搭8

 

p.s 好想你可以寫多d日記.....

總覺得.....當我對你越黎越好....

你就會離開.....我到現在...還是有這樣的感覺...

 

刊登時間︰2006-07-07 12:59 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 candy2005hui 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]