♥♥ 某怪喳的怪日記 ♥♥
candy20118
暱稱: 喳喳
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
功課洗禮
一同經歷所有...兄...
新嘗試...
今天開始...七年的...
正邪難分 家人,兄弟...
文章分類
全部 (185)
Hello ! Project (8)
Johnny's (5)
日本藝能花花世界 (2)
心情小記 (165)
玩樂消遙 (1)
動漫討論 (3)
電影趣談 (1)
2009 年 7 月 21 日  星期二   晴天


2009-07-21 分類: Hello ! Project

今次首歌幾好聽  小春同sayu多左solo (?!)

pv係暗黑feel...好正@@

背景已經好有feel=]

好中意小愛白色個套衫...好令!!!

(好似直髮比曲髮美.......)

整頭髮個part好正!!!!!!

小龜黑色個套衫好令> <

白色個套...俾風吹得太大範圍...有點怪怪的..

不過都好令>口<

里沙齊陰直髮個feel唔錯@0@

意想不到呢^ ^

成個pv都唔錯....怪係一個地方....

8個著高跟鞋...愛佳一個著平底鞋-0-

有點怪怪的=0= 是受傷了嗎?!

好中意中間個度..九個坐埋一齊獨自solo唱個part...好有feel > <

田中染黑左d頭髮?!

說真的...一開始琳琳望上黎個下...(萌到了)

這次大家都進步了....很開心呢=]

mm繼續加油喔!!!!!!!






訪客留言 (返回 candy20118 的日誌)


yingchow1993 於 2009-07-24 02:56 PM 發表:
好耐冇黎你日記;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Posted at 2009-07-24 10:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tracylai305 於 2009-07-22 05:54 PM 發表:
還不錯啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=_=
(完全沒話題聊....)
Posted at 2009-07-23 12:26 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wai011002 於 2009-07-22 03:10 PM 發表:
愛佳系追夢人PV都系著平底鞋
感覺好似格格不入咁-v-'
不過成個PV都好好啊...
大家都好萌的說XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

可能係腳受傷了吧~~
但真的不太合=.=
大家都十分的萌>.<
Posted at 2009-07-22 05:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930