>×|'﹏◆波棒糖sO  SwEeT_+|
沒有什麼值得我去留戀.....
只怪我不懂珍惜......
candy23
暱稱: °||*茄子"[[B
國家: 香港
地區: 葵青區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
THE END~
。>熱辣辣﹏
﹏開心>V<""K...
TODAY IS MY ...
.,◆*﹏....._▂+
文章分類
全部 (131)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 131
留言總數: 40
今日人氣: 1
累積人氣: 3407
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 18 日  星期四   晴天


**[[很累...!@#$%^&*()_+ 分類: 未分類

今日第一堂數學.....好鬼想訓搞- -"都冇人聽個miss講野既....個個傾計..同訓搞....當然唔係真係訓著啦!!

社會堂我地第一組出黎做戲劇....*kit做旁白*盈做牙囡*曉彤做牙A朋友同牙盈個家姐*蘇惠做牙盈個爸B*譚惠做牙盈個媽子*我就做牙盈既牙B朋友....嘻嘻....都幾好玩....^^

呼....到左食飯!!食完飯就坐左係度唔知做咩.....呆左= ="我後面果個係班長仔(xx穎)....我咪拎左佢個塗改x....諗住玩佢啦~~

點知個塗改x係留墨架!!!搞到我成隻手都係白色...\______/"激屎我!!!

放左學....就要練排球....miss要我地走之前要我地跑20個大圈.....唉..~~累死我!!!隻腳唔洗要啦!!!

番到屋企6點45分......~口~""

即刻沖番個涼.....呼~~舒服哂!!!






訪客留言 (返回 candy23 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]