>×|'﹏◆波棒糖sO  SwEeT_+|
沒有什麼值得我去留戀.....
只怪我不懂珍惜......
candy23
暱稱: °||*茄子"[[B
國家: 香港
地區: 葵青區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
THE END~
。>熱辣辣﹏
﹏開心>V<""K...
TODAY IS MY ...
.,◆*﹏....._▂+
文章分類
全部 (131)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 131
留言總數: 40
今日人氣: 4
累積人氣: 3404
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 28 日  星期日   晴天


█|...番大6-3-﹏ 分類: 未分類

27/1

12點....出門口..去荃灣搭黃巴.....番大陸!!探爺爺>3<""

去到e院....個走廊好似酒店果d房門咁.....嘻!!見到爺爺啦!!> <"佢好似岩岩訓醒咁!都好...冇咩事!!

過左幾個鍾....我堂家姐果d都黎埋e院.....半個鍾後....就搭牙叔架車番去大陸既大屋!!!

番到去....我牙叔唔知幾時買左一隻雪橇!!!好型架!!不過仲係好細個....一個月都未夠......好可愛-3-"佢個名叫"羊羊"= ="

唔知點解要叫"羊羊"但好可惜....佢病左...> <""因為我牙麻幫佢沖涼- -"佢唔知狗仔細細個唔可以點水...."羊羊"咁就病左啦-0-"

見到佢係咁訓....食野又唔食....冇咩精神....好似就黎病屎咁....希望佢快d好番啦!!^^"

依家屋企好多隻狗仔^^"有4隻咁多狗仔.....

果晚我地一家人"打邊勞"好味唷!!""

大屋又有msn玩.....唔怕會悶!!hee....

1點幾先訓搞豬......-3-3-3-3-3-"

 






訪客留言 (返回 candy23 的日誌)


口ForGeT mE____++ 於 2007-01-30 10:13 PM 發表:
hi*....倩怡
原黎你呢排都有打日記架...
同我一樣
係喎___++
你係學校有冇仔牙
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

halo""]]
好開心牙...你黎留言....-33333-
等我又去你個blog到睇下先^^"
學校緊係有仔啦- -"又唔係女校.....hee^^"
下次出黎玩丫!!>33<"
Posted at 2007-01-31 10:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]