到維園的日子又黎la!:)
下午同左cc佢去apm買戲飛..哈哈,同個小朋友講野..都幾得意的:) 但我唔識佢的..
買完番到屋企hea..
到晚上同左阿媽佢去apm搵姐同佢bf..再去買電腦比我:) 勁開心,有得換la:)
食左個吉野家..打算同姐得佢fd一起去..所以去左i.t到行..點知..佢都係好奈未黎.
就我地去先..
去到已經好多人..開始行個陣影左張相...就行呀行..買左個好我意的咕𠱸同4張揮春..再行簡左好奈..買左2個d.i.y公仔..
又再簡..諗左好奈..決定買粒米..好我意:) 再行個陣見到個飯團..$10咋..家姐送的,he:)
行到累個陣就停低食左d野食..試左好多..有砵仔糕,薯容波,龍鬚糖..同埋飲左杯免費的奶茶..正呀:)
到最後佢個fd終於黎到..又係諗左好奈..就決定買左個開心樣氣球:p
總之行左好多,買左好多..好滿足同埋好開心..
搭bus番黎個陣..又冇位..好累呢:( 但見到個氫氣球又開心番la:)
完..
88:)
|