又係一個番學的日子la!又同嘉莉到到學校..
1-6堂:
中文派聆聽拿35..幾好的:)
數學未知調唔調組..但教p(xx)= ...個d咁...想訓教聽到都..
科學第1,2試卷..第1死左第2ok合格..
英文派reading,listening.. 死左reading..:(
1-3堂:
普通話都死埋..唉..慘呀!!
通識就再對試卷..
中史..等左好奈..但得85咋..冇90,失望,冇左$300la咁就:( 但都收到阿sir比的$20:)
到到又完一日時..
就要去補課..數學..悶呀!!!!
到4點20左右先走得..咁岩又同e班的同學走lu!
又完一日..
又再開始睇書的日子la!!!!呵呵..:)
完....
88;)
|