今日..
都係搭的番學..
1~2:數學教書..都係咁,比功課..
3~4:中文開始教第一課,哈,送糖比我呢=]
5~6:英文教書..要記野,做功課咁,下星期就要默書..
7~9:本身係視藝,但下個day先出..
所以當左係班主任課,要整壁報,整好哂就去做功課..
放學等左好奈先放..
唉..唯有自己一個人走la
完..88 比人話我呆左lu= =