早上起身..
諗左好奈先決定著咩出去好..但真的唔慣這身look..
出到去..見到得2個人..等呀等..到齊就上去..
哈哈,之前以為佢地個個都唔黎真係唔得閒..但黎左..真的好開心xd 雖然本身有個好忙要早走但都黎..好開心呢:)
雖然都係唱k..但今日就比哂我簡歌..哇..好開心呀:)
冇蛋糕同香檳..唔係禮物都冇呀wa?? 其實有一個同學送左禮物比我呢:) 但另外家族成員呢??
唱完佢地話走啦..下??我的禮物呢(好貪心我知)
係apm行左陣..等同學去完洗手間..
佢地話冇野行..一話睇gd..我諗呀諗呀如仲有個隻cd就買左佢..點知揾唔到..但前日仲見到架:(
點知..出到間店出面佢地就問我係唔係好失望呢..就拎左個隻我最想要的cd出黎..哇!!!!!!!!!! 勁開心xp
好貴,但佢地買左lor,好開心呀:) 感動!!!
送左就話真的要走..但太早就叫佢地陪我吧..真的陪左:)
行黎行去..傾左好多野..
就咁就6點啦..就行番去apm同屋企人食sushi啦..哇..唔係等左好奈咋..哈哈..我食左好多好多..但好滿足:) 三文魚呀:)
太開心啦..番到去就聽cd的歌..有d歌未聽過架有:)
好好好好開心呀:) 感謝所有人同家族成員仲有屋企人:)
ya,17year的生日就咁就完結左啦:)
|