今早同嘉莉飛的番學校..
1~2:數學溫書都係..
3~4:英文對工作紙..好煩呀!!!!
5~6:綜人教書..
中文溫書..
7~9:視藝睇片..哈,派番環保袋la!;)
番到學校..放學就去圖書館睇書..已有320幾頁..唉..但得番聽日=(
完..88=]