今早同嘉莉番到學校...
中文作通告...
英文派番份測驗卷..跟住就帶同學到訓導處休息...
數學開始教新書...
科學就去實驗室上堂...悶...
電腦係到做powerpoint...唉..時間好快..想再做洛去呢= ]
放學就去拿手機..跟住就去324室練話劇..yes,今次講得ok la!
去到5點幾就走人la!番到屋企就休息..食野= ]
完...
倒數5日..話劇>.<