今早同嘉莉,穎彤一起番學....番到去上課...
中文聽野...
英文要去禮堂練歌...
綜人做野..
館課就講廣播..唉..唔知同誰一組好...
科學教書加做工作紙...
生教就聽野做野..
普通話就聽書..聽到就訓..點知比miss用書打我個頭一下.oh!!!!!
放學就再去練歌...
練完拿左手機就等謝千喂...
等到,穎彤就叫佢陪佢..所以我都去陪..但突然穎彤好嬲..我都唔知點好... 希望佢唔好咁嬲la!
佢一直都好嬲..後來再陪佢去樂華買野..再番番學校..去班房整埋d野..整好..我就同謝千喂走先la!
走到某地方謝千喂就走而我就番屋企..
番屋企途中仲幫左一個婆婆..happy= ]
係屋企沖洗完食埋晚飯..就玩電腦+做功課..完...88= ]
|