早上起來買票..點知睇12.40= ="
咁點hea時間呢先得個9點..唯有番屋企..
11.00再出番黎食lunch..難得的食哂..
古魯家族..幾好睇的:)
再到西9龍行下..好奈冇行啦..
都幾多點睇的..雖然好多野都想買..但冇錢..:(
唯有行吧..但食左樣野食:)
大約4點幾就離開啦..隻腳有點累了..
今日的我..食左好多野.
完..
88:)