逃亡日記= =" 跑到你呀!
ENG又test..好在全對:) 通識聽書整日..悶呀.. 中史又抄筆記..
lunch食飯盒好味:) 再出一出去行下..
中文做綜合.今星期真多h.w同要溫的野= = 到2.55就要洛到樓下排隊..搭車到灣仔睇關於學的..
同賢佢地一路係個到行..見到有樣野好可愛:) 仲摸隻dog呢..佢好溫馴呢:)
一路行到好多人地方..就開始好running man咁逃避某人...點知頭一次成功整走佢..點知冇奈比佢揾到我地..仲要好恐怖咁講我揾到你啦0.0
第2次又整走到跑呀.. 又揾到== 其實係賢話留多10min先比佢揾到呢..
終於又揾到..又再用第2方法整走..今次係咁跑離現場..
係第2到等左好奈好奈先走得人
上到mtr就終於好似離開左個game咁..
累呢..番到牛頭角就買左sushi食:) 好味:)
今晚的晚飯好好味呢..i like:)
同家姐又傾左好奈啦..
完..
88:)
|