實在太多人番工la= ="
點解??因等megabox架車都要分員工同其他人..
証明左真係好多人-,-
搭到去買綠野仙生票..趕得到..坐到最高..
入場聽歌..
再等..睇呀..幾有意思套電影:) 好笑:)
睇完買左luch番屋企食完再出發到沙田睇domo :)
揾左好奈..揾到la就係咁影..
好開心..好想拎哂番屋企:)
但冇得買:(
影好哂行多陣..
就番屋企休息..係個個之前仲買左貢茶呢:)
完...
88:)