本身係一個我都會去到的日子..可惜的係冇機會:(
原本今日係去睇4位配音員..可惜的係太遲,申請唔到:(
算LA...飲過茶..
洛去比野比宛..再約佢等陣去銅鑼灣..
於是等到1點左右就出發係時代廣場行下,睇下咁,傾左好多..
大約行到唔知幾時佢就要過去LA..
就係個到買左個包食.好味:)
再行下其他地方..睇到好多人係SOGO個到話要遊行示威..OH:O 好大場面..第一次見..
再行陣就搭車番到屋企...
今晚食PIZZA:) 正呀..
食完就去左宛屋企坐陣拎番D野..順便睇睇佢今日拍左的片段..真係好想我都係係當中..好想聽下佢地現場的聲音:(
睇完就番番屋企休息LA
完..
88:)
|