凍的日子..真係好凍..但又好like:)
1-9&luch time:
math.真係勁火..比個阿sir串我..我都知我幾多分..但唔哂你講lor!!!!
科活..元來要拿圍裙番黎..但冇..但都有我整梳乎厘..但失敗..食左d生的蛋白..= ="'
eng睇christmas carol..好好笑..以前第1次睇會嚇親..但依加係笑..:p 好好睇..好正..3d仲正:)
中史以為今次冇架la..但勁開心,我合格拎56分呀!!!但又教新野..好悶:(
今日真係好凍..好在行得快去到大家樂到食:)
放學去左打千秋..可能今日好凍la,冇人黎玩:) ya:) 買左d野食呢仲:)
完..
88;)
|