又係一個放假的一日..
去左飲茶..
再到自修室做功課同溫書..
溫到咁上下3點幾咁la
就行去打算搭巴士但搵唔到..
係個陣..遇到d野..好火..
就行呀行..
好似冇咩知覺咁行到去牛頭角mtr到..
比左張紙..但佢話放唔知邊到..好似空左咁..
唔知放邊要人講先知..個個mtr職員仲發火..- - 好想話番佢..
算la..就又空左個腦咁搭到去旺角..本身打算番屋企唔去但不受控制咁入左閘= , =
自然咁去到旺中..
買左d野..
打算走個陣就見到小賢佢地係個到..哇..咁岩的..
傾左陣..
就行去搭車番屋企
完..
88;)
|