番學的日子..好唔舒服呀我..唉..仲話要集隊..
1-6堂:
科學又係教個d la
中史一整堂都好唔舒服...好想快d完堂..
數學又係教番個d咁...但有點聽唔明..
英文又oral一路同cc玩..都唔記得自己唔舒服..:)
1-3堂:
通識又係教經濟..
家政今日整烏冬..有點地方唔記得整..整到手忙腳亂..不過幾成功..
放學又又tsa(中文),一路作文..
再走人..
ya,聽日唔哂番學:)
完..
88;)