番學的日子..
1-6堂:
中文做工作紙...又見到兩條死基佬又整野-,-
數學又係教番星期6的野..
通識又係咁樣訓..
英文又係做個d booklet
1-3堂:
生教睇片做工作紙..
班主任堂進行最後一次的調位..
真係失望坐左係個老師成日睇到捉到的地方..唔係窗口邊
唔係最後..仲要坐左個好悶的人係我旁..
食野又唔得睇書又唔得,訓又唔得..悶死睇黎這幾個月..唉..算la!
不過都幾好的..聽下書...
放學陪埋sui.d就走人..
點知買錯野..又要拿番去換..
完..
88;)