番學日子..
1-6堂:
數學教畫立體..
中文oral堂..比miss記名..仲要出去小組討論..
普通話又係讀書..悶..
音樂..悶一個形容哂..
1-3堂:
通識又係講書同溫
科學要出去寫答案..
英文G.E. TEST..ok la,但合唔合格就未知數..
放學又係咁..比同學叫我suibe,不過都幾好的,同hebe個be字一樣:)
咁就又完一日..
完..
88:)