楊小姐. `;;; hap1 birthday !*
t0day .`;;玩得超開心<3
熊貓先生!___! `好叻咩t0t `.你讀慕光梗係掂啦
知你叻啦t/\t `.全班第7 全級第8
*通識:;1路上1路溫書1路同枝枝寫卡比楊小姐
差d比楊小姐睇到wa `險死
mr.1am好好玩 `超囍上佢堂
*中文:;. 1路上堂1路放蚊 `真係好悶
*小息:;用曬成個小息去抄功課~_~ `.
*中史;:有人又講故仔. 但今次無乜心機聽書/333\
*mathz:;比老師話我傻>/\< `..超失敗
今日好乖咁 .`專心上堂聽書無玩野^ _ ^
*1unch:; 食完野即刻幫枝枝做功課 `.2個人夾份做功課果然快d^_^
楊小姐睇完張卡追住黎打^_^
*英文;;做1istening `好正常 `無悶過 `..;;講講下又講左珠光寶氣
成班8婆講8婆野咁 `xdd
*放學:;玩左陣 `..睇准時間3點9前閃 `唔係會暴動
走個陣 `係學校同楊小姐係度癲 xdd `無啦啦飲飲下水
之後整到我隻大口仔 `咪嗌囉 `佢就發曬癩咁係度笑
放學係度傾晞俊d野 `xddd 原來有人1月5日同左人1齊唔講我地知
番到屋企陪楊小姐玩左陣勁舞 `..
之後先發現我再次無拎家政份hw番去做
之後print野個陣 `同1時間有2條友print野 `麻煩麻煩
枝枝真係博打囉 `爆咁多野出黎 `睇下我聽仲同楊小姐點夾攻你^ _ ^ |