哈,,,我今日竟然係學校喊左出黎(6年班第1次喊)
得李詠詩同雪條見到
我今日係度哄緊詩,,叫佢唔好喊(係1樓廁所)
但係我又同佢喊左,,我最多都係喊左10幾秒
之後落到去,,我同雪條去收繩,,但呀潔未返
so我就叫,,雪條去後面聽我講故仔
去後面,,,因為我貪佢冇人見到
我一路講,,我一路喊
,,因為我已經忍唔住,,我d眼淚已經唔受控制
雪條見到我咁,,佢都好無奈
但我真係好想喊,,,我講返,,我之後我麻麻既野比佢聽
,,之後我喊完,,見到潔,,雪條就同潔講,,
佢問我咩做咩喊,,佢之後同左呀sir講
佢話呢個時候,,應該唱'''I am a small part of the world''
不過好難聽
不過我已經好快平息返,,,返到6樓
雪條同柔講,,但呀潔又同佢講
好彩冇比pk麟聽到
之後我地出去畫黑板,,畫到成個黑板好多野
之後又係到嗌,,搞到個喉嚨好痛
~@~@~@~@~@~@~@~@~@~@~@~
今日kelly姐又問鋒啦(已經唔知幾多次啦)
佢係唔係中意我,,佢話::係,,我唔怕認,,至怕我唔認
,,,咁我小息個陣,,我鼓起好大勇氣,,而且好大膽咁問佢係唔係中意我
第1次咁大膽問人,,-0-
佢又唔應我,,>.<
,,之後我又問多次佢,,同埋個陣潔潔係我側邊
佢又話唔知呢,,係呢個時候,,我老婆既本性出左黎啦
佢幫我逼供,,,之後壓佢落張電腦台到
但佢此終都係唔係肯係我面前認
但係其他人面前又認
都唔明佢中意我d咩,,唉
老婆同老公,,可以同我講你地中意我d咩ma!?= = |